11 October 2010

Award Pertama!!!! dan Award Kedua!!!!

Award Pertama
Inilah award pertama yang aku dapat. Award ini telah diberikan kepada aku oleh Khalidahkuaci.blogspot.com. Terima kasih diucapkan kerana ada juga yang menghargai blog aku ini.
Ini memberikan lg semangat aku untuk berbloging.....TRYCuBATEST.

Award Kedua 
Award ke dua ini aku dapat daripada blog Jannah. Aku berasa bangga kerana hari ini aku dapat award 2 sekali gus...terima kasih kepada Khalidah dan Jannah...Semoga kau orang bertambah maju....TRYCUBATEST.

5 comments:

  1. hehehe....tocey2....moga sukses selalu~~

    ReplyDelete
  2. gua pun nak bg lu award gak la,sebab keikhlasan lu menjaga semut gua sepanjang gua tiada di rumahh..mutt mutt..mana ko mutt,balik nak..abah da datang..tahniah pada lu

    ReplyDelete
  3. fuyyoh. dua award terus. tahniah~!

    ReplyDelete
  4. cngrt``
    lpsni mst dpt byk award hikhik ;D

    ReplyDelete

Anda Juga Mungkin Minati Ini