15 November 2010

HARI ANUGERAH KECEMERLANGAN

Siapa yang pernah mendapat anugerah semasa Hari Anugerah Kecemerlangan sekolah yang diadakan setiap hujung tahun. Hari inilah yang ditunggu-tunggu oleh murid-murid dan pelajar-pelajar kerana merupakan kemuncak atau penutup kepada persekolahan tahun itu. Bermacam-macam anugerah yang diberikan oleh sekolah untuk murid-murid yang cemerlang...sama ada dalam bidang akademik atau kokurikulum.
Ada yang dapat hadiah berbentuk alatan persekolahan dan ada juga berbentuk wang.
Yang tidak cemerlang.........sedih? kecewa? apa lagi?

Anda pernah mendapat anugerah semasa Hari Penyampaian Hadiah atau Hari Anugerah Cemerlang. Aku dulu tidak pernah mendapat anugerah semasa Hari Anugerah Cemerlang.......kesiannn. Maklumlah aku ni tergolong dalam murid yang kurang pandai, ........tetapi akhirnya aku berjaya juga.......buktikan!!! terutama yang kurang berjaya, yang malas, yang ponteng, yang lembab.....bangkitlah.

Tahniah kepada yang berjaya......dan Takziah kepada yang tidak berjaya.

3 comments:

  1. mJ penah dapat masa skolah rendah, rasanya sekali.. ngee... skolah menengah ada gak.. skolah teknik, hurmm..hampeh! cuma dapat utk top10 english student ja

    ReplyDelete
  2. pernah juga dapat anugerah.. tp cuma sekali sekala.. salam aidiladha..

    ReplyDelete
  3. Salam..
    Biasanya time2 ujung thun memang ni la antara keja2 akhir sorang guru kan..tapi ia adalah perlu untuk menghargai dan memotivasi anak2 Malaysia..

    ReplyDelete

Anda Juga Mungkin Minati Ini