29 September 2010

DiGi iPhone 4 Real

Apa yang saya cintakan tentang DiGi iPhone 4 Plans ialah ia menyediakan 3 jenis plan iDiGi yang paling rendah bayaran bulananya berbanding plan-plan yang lain. Ia menyediakan 3 postpaid plan iaitu iDiGi 88, iDiGi 138 dan iDiGi 238. Saya boleh memilih plan yang saya sukai. Yang paling saya sukai ialah plan iDiGi 88 yang sesuai dengan pendapatan saya:
  1. Yuran bulanan yang paling rendah iaitu serendah RM58 sebulan dan ini memberikan penjimatan kepada saya sebanyak RM5 selepas "Auto Billing". 
  2. Saya Mendapat lebih 200 minit Panggilan, 200 SMS, 20 MMS dan 1GB internet secara percuma untuk semua rangkaian tempatan setiap bulan.
  3. Saya mendapat kadar caj bulanan yang paling rendah iaitu 15 sen untuk panggilan, 10 sen untuk SMS dan 20 sen untuk MMS selepas habis kredit percuma diberikan.
  4. Saya mendapat internet tanpa had dan ianya percuma serta tiada caj tambahan dikenakan selepas kuota bulanan.
  5. Saya boleh membuat panggilan yang lebih murah kepada kawan dan keluarga sehingga 6 nombor.
  6. Saya mendapat percuma untuk panggilan, SMS dan MMS bagi langganan tambahan sehingga 6 langganan tambahan keluarga DiGi.
  7. Saya mendapat Fkelsibiliti dimana 0% installment sehingga 3 tahun atau 36 bulan.
 WOW!...Sungguh menakjubkan itu yang membuatkan saya sayang, saya suka, saya minat dengan DiGi iPhone 4 Plans.

No comments:

Post a Comment

Anda Juga Mungkin Minati Ini