28 September 2010

DiGi iPhone 4 Play

DiGi iPhone 4 memang sesuai untuk hiburan dan permainan kerana ia mempunyai "iTunes App Store" versi 10. Dengan "iTunes Store" saya dapat muat turun muzik dan lagu yang saya minati secara percuma ataupun berbayar. Saya dapat muat turun dan melihat tayangan tv dalam format HD, movies, radio, podcast, iTunes U, Apps, Audiobooks, iTunes Gift Cards dan sebagainya. Apa yang paling saya sukai ialah dapat mendengar dan muat turun muzik yang saya minati. Selain itu, saya dapat melihat top carta muzik atau lagu yang terkini. Saya juga suka "Ping" iaitu jaringan sosial untuk muzik, dimana kita dapat mengikuti perkembangan artis yang kita sukai, berkongsi muzik terbaru dengan rakan, mendengarnya serta boleh muat turun dengan klik sahaja. Ianya "up to date" tentang siapa, apa, di mana dan bila. I love DiGi iPhone 4 Play kerana menyediakan banyak games yang boleh dimainkan secara percuma seperti "Find the Difference", "Doodle Fly" dan banyak lagi. DiGi iPhone 4 is the best for play.

No comments:

Post a Comment

Anda Juga Mungkin Minati Ini