11 August 2010

Kenangan Manis....


Inilah Sukan Komuniti Dun Pelangai yang telah aku sertai...daripada aku rileks jer kat rumah baik aku join Pasukan Badminton Kg. Shafie, Bentong. Dalam pertandingan yang diadakan secara liga di antara kampung-kampung dun pelangai, Kg. Shafie telah berjaya menjadi naib JUARA...AKu berasa sangat bangga....Inilah kenangan manis ditempat ku bekerja sekarang..
  PASUKAN BADMINTON KG. SHAFIE

Duduk dari kiri: Abe Hashim, C'gu Di, ..., Nani, Ayu, Zura, Sharif.
Barisan belakang dari kiri:
Tok Pat, Uda Shafie, Uda Seremban, Penghulu Pelangai, Tok pat Pelangai, Tok pat Kemasul, Rusly (Pengurus1), Abe Man, ACP Abbas, Puzi (Pengurus2), Sjn. Ramli..

Inilah suasana sebelum pertandingan badminton dijalankan.











KENANGAN YANG PALING MANIS Ialah...


Aku mendapat peti ais TOSHIBA sempena cabutan bertuah ketika majlis penyampaian hadiah dijalankan.
Memang tidak dijangka dan inilah rasanya kali pertama aku mendapat hadiah pertama cabutan bertuah.
Syukur kehadirat Allah s.w.t
Semoga aku lebih bertuah lagi dan dimurahkan rezeki oleh Allah yang maha kuasa.

No comments:

Post a Comment

Anda Juga Mungkin Minati Ini