02 December 2010

Anak Perempuan @ Anak Lelaki (18SG)

Anda pasangan baru berkahwin.......
Tentu malam pertama memang dinantikan-nantikan........
Anda juga mungkin merancang untuk mempunyai cahaya mata atau anak....
Sama ada anak lelaki atau perempuan.......

Itulah yang dibualkan oleh pasangan yang baru berkahwin.......
Yang dah berkahwin pun boleh trycubatest....
Yang belum berkahwin jangan cuba buat hunbungan luar nikah......

Sama ada anak lelaki atau perempuan ia bergantung kepada kedudukan anda dan pasangan anda..semasa melakukan hubungan seks.
kredit (18sx)
Jika anda hendak mendapatkan anak lelaki...suami mesti keluar air mani dahulu atau pancut dahulu sebelum isteri....tak kira suami di atas atau di bawah semasa melakukan seks.
Jika mahu anak perempuan...isteri mesti klimaks dahulu diikuti oleh lelaki. Kedudukan melakukan hubungan seks bergantung kepada pasangan itu....Yang penting isteri klimaks dahulu...

Itulah yang diberitahu kepada pasangan baru berkahwin......
Yang dah berkahwin pun boleh trycubatest.....
Yang belum kahwin jangan trycubatest..nanti banyak pulak kes buang anak.
Selamat mencuba.....

14 comments:

  1. gua tak kawen lagi , tapi azimat ni tetap gua pegang , kah kah kah

    ReplyDelete
  2. OMG ! terbaca la plak . hahaha
    bwah umur msih la =P

    ReplyDelete
  3. hoho. terima kasih la utk tips yg sgt hebat ini.

    Entri terbaru ->Siapakah anak Bill Gates ?
    Siapakah pemilik matahari ?

    ReplyDelete
  4. Hmmm, boleh la,,,, tp ntar aje ye, kalo dah kawin ,hehehe...:)

    nice,

    ReplyDelete
  5. jika belum kahwin...jadikan ilmu, hehe
    Yang dah kahwin bole cuba terus hehe...

    ReplyDelete
  6. berguna utk sue & suami... merancng 1st bby nak ank laki...

    ReplyDelete
  7. hahahahahaha.. wah.... nak try la... hahahaha... tq 4 da tips.... :)

    ReplyDelete
  8. cuba try test....dan berserah pada Tuhan yang Maha mengetahui.

    ReplyDelete
  9. alamak..belom kawen..lambat lagilah boleh test..hehe..

    ReplyDelete
  10. sabar Iqbal Hakimi....bila khwen nanty try...tidakpun khwin cepat2 hehe...

    ReplyDelete
  11. Wohohohoho!!
    Blushing pipi... malu² TAPI mahu...heh!

    ReplyDelete
  12. tips berguna weh!
    haha



    btw..
    visit n do folo me yeah..

    http://owlkieranaa.blogspot.com/

    tq~

    ReplyDelete
  13. sok-sok bagi tips didik anak lak, jangan reti buat jer weh...

    ReplyDelete
  14. adeii...kehkehkeh! sudah tahu okkkk...

    ReplyDelete

Anda Juga Mungkin Minati Ini